Op naar Queenstown

30 mei 2017 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Hallohallo!

Hier weer een verhaaltje van mij. Na mijn chilltijd in Abel Tasman ben ik door gegaan naar Westport en Lake Mahinapua, onderweg naar Westport kwamen we langs de Nelson Lakes, echt prachtig, natuurlijk moest ik daar ook even inspringen hoe koud het water ook was en hoe groot de alen ook waren. Zijn mooie foto's geworden ! In lake Mahinapua hadden we een verkleed feestje, we moesten verkleed als iets met de eerste letter van je naam, dus mijn plan was Tarzan, maar helaas leek mijn outfit meer op een soldaat dan op Tarzan.... dus toen heb ik mijn plan omgegooid naar Transgender en gewoon de kleren van een van de jongens aangetrokken en een baard geschminkt! Was een topfeestje De barman was Nederlands dus heb daar even mee gekletst, altijd leuk om Nederlanders te spreken hier.

Daarna doorgereden naar Franz Josef waar ik een helicopter hike heb gedaan op de gletsjer was wel leuk. Niet super.

Ik moet nu snel naar mijn avond eten, spareribs En morgen naar milford sound! Als ik weer WiFi heb zal ik mijn verhaaltje even afmaken(:

1. Dian:
    30 mei 2017
    Heel leuk om te lezen Tess! Ben benieuwd naar het vervolg ;) Schrijf je wel iets meer in je reisdagboekje ? Enjoy Enjoy!!
  2. Tess:
    1 juni 2017
    Haha ik deed elke dag maar dat gaat inderdaad niet zo goed meer... maar wel meer d an op de ze blog!!