It's my birthday!!

8 mei 2017 - Waitomo Caves, Nieuw-Zeeland

Heehoi!

Jaaaaa ik ben jarig, de hele bus heeft net voor me gezongen, 40 mensen, denk dat ik sinds de peuterspeelzaal niet meer zoveel mensen voor mijn verjaardag heb horen zingen.. ik ben nu onderweg naar Rotorua het schijnt dat het daar enorm stinkt naar zwavel, ben benieuwd. Eergisteren was ik bij Hot Water Beach waar we savonds onze eigen hottub hebben gegraven op het strand. Het water was echt 'hot' iemand had brandblaren gekregen op zijn voeten! Overdag zijn we naar cathedral cove geweest, ik denk dat dat de screensaver van Windows is, haha.

Gisteren heb ik 35 meter geabseilt in de Waitomo Caves en watervallen in de grot beklommen. Alle gloeiwormen waren prachtig het was echt alsof je naar de sterren keek. Wat een bijzondere ervaring!

Vanavond overnacht ik in Tamaki Maori village waar we alles te weten krijgen over de Maori cultuur. Ik hoop niet dat ik een hele rare speciale behandeling krijg omdat het mijn verjaardag is, maar we gaan het zien!

1. Frans Carelsen:
    8 mei 2017
    Gefeliciteerd natuurlijk en geniet van de mooie zwavel(waterstof)dampen! voordeel je kunt er rustig een scheet bij laten!!
  2. Paul Winkelhorst:
    8 mei 2017
    Ik ben benieuwd wat de Maori in petto hebben ;-)
    Wel natuurlijk beeldmateriaal bewaren.