Afgelopen 3 weken...

25 juni 2017 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hoi!

Dat is lang geleden... de vorige keer dat ik wat schreef was in queenstown, de meest zuidelijke grote stad, en inmiddels ben ik in Auckland, de meest noordelijke grote stad. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad de week dat ik in lake mahinapua heb gewerkt. En ik had iedere avond heerlijk eten, pulled pork met roasted potatoes gratis!!! Het was echt super lekker.

Daarna naar Wellington gegaan waar ik naar het te papa museum ben geweest, erg groot en mooi! Ze hebben een hele hal die gelinkt is aan alle aardbevingen en vulkaan uitbarstingen die hier zijn geweest, heel interessant. Daar heb ik Anna ontmoet een Duits meisje waar ik mee heb afgesproken in Rotorua. We zijn samen naar het Wai-O-Tapu thermal wonderland ben geweest! Was erg leuk en mooi maa reet stonk wel enorm naar zwavel. Daarna zijn we doorgereisd naar Auckland, gisteren zijn we samen naar Waiheke Island geweest waar we een heerlijke wijnproeverij hebben gedaan en hebben de All Blacks game tegen de Lions gekeken!! Was een mooie wedstrijd. Dit is onze laatste dag samen want ik ga morgen weer op de kiwibus naar de bay of islands en Anna vliegt dinsdag naar Bali. Dus we gaan vanavond lekker samen uiteten! (:

Mijn tijd hier in Nieuw-Zeeland zit er ook al bijna op. Vrijdag vlieg ik naar het heerlijke warme Australië waar ik met Lisette begin aan mijn tour langs de westkust van Perth naar Broome. Wel gek om te bedenken dat ik bijna weg ben uit Nieuw-Zeeland en hier waarschijnlijk nooit meer terug kom...

1. Frans Carelsen:
    25 juni 2017
    Ik hoop dat je genoten hebt van NZ, maar waarom nooit meer terugkomen dan?
    Veel plezier in West Australie
  2. Tess:
    25 juni 2017
    Jaa! Nieuw-Zeeland was prachtig. Maar na 2 maanden ben ik er wel een beetje klaar mee ;) alles is heel mooi maar veel van hetzelfde.
    Nou, het is redelijk duur en denk dat ik liever naar andere landen op vakantie ga dan dat ik terug ga naar een land waar ik al ben geweest! Maar wie weet mis ik het wel heel erg als ik weer in Nederland ben.

Dankjewel, heb erg veel zin in Australië, eindelijk warm weer en een beetje bruin worden! :)
  3. Paul Winkelhorst:
    26 juni 2017
    Hoi Tess,
    Ik zat net nog al jouw foto's door te kijken. Je hebt echt wel mooie dingen gezien zeg!! Heel veel plezier (en warmte) straks in Australie